• català
  • español
  • english

  • Main menu:

    Segueix en viu

     

    Mountaineers for Himalayas Foundation

     

    Segueix en viu




     

    Llistat de noticies:

    RSS Català
    patrocinadores

    Links:

    FIRST OPPORTUNITY

    13/05/2010

    Yesterday we had a debate of nearly three hours to decide if we were going up or we expected.

    There were two positions:
    Two of us wanted to pull up, and the other two were more prudent, said the forecast was highly uncertain and preferred to wait 5 0 6 days, when the large commercial expeditions are planning to upload.

    We finally found a middle ground that pleased everyone, we went to Camp II directly, without stopping at Camp I, and tomorrow we will rest here.

    With this option we win two days and tomorrow the 14th, we will now the forecast amd we will decide : If the forecast is good, we try to summit, and if is very uncertain we will return to Base Camp.

    We can take the opportunity to avoid wasting forces and we do not know whether there will be a second window of good weather. Tomorrow we’ll know!

    ¡Participa! Escribe un comentario




    Els vostres comentaris

    Comentario de viagra from canada
    Fecha: 5 October 2016, 1:55 PM

    Overall Communication Around this output

    Comentario de walmart viagra
    Fecha: 3 October 2016, 9:02 PM

    Compelling facts apropos this merchandise

    Comentario de joan cubi
    Fecha: 14 May 2010, 4:02 PM

    molts anims Albert !

    molta força!!

    Joan , Bet, Marina i Oriol.

    Comentario de marc de keyser
    Fecha: 14 May 2010, 9:56 AM

    About Everest windows, or should we call them keyholes? http://ow.ly/1KXUy

    Comentario de Yeti
    Fecha: 14 May 2010, 9:39 AM

    Subid, subid… si aquí hace muy bueno…….ñam, ñam, ñam

    Comentario de Alex
    Fecha: 14 May 2010, 2:15 AM

    Amunt i crits!! ja falta menys!!

    Comentario de “monca”
    Fecha: 14 May 2010, 12:05 AM

    Ja saps q entenc molt de finestres i balcons…. estic segur q tindreu una BALCONADA de bon temps mai vista x aqts indrets.

    Gas, Amunt i Seny.

    Comentario de Rafael i Anna
    Fecha: 14 May 2010, 12:02 AM

    Hola amic,
    Cap h’amunt que fa pujada.
    Bona decissió, fer un esforç intermig, ni per uns ni per d’altres.
    Esperem que no tinguis que tornar a baixar i tornar a pujar la glaçera punyetera.
    Una forta abraçada.
    Rafael, Anna i tot Instalgroup.

    Comentario de Núria Riera
    Fecha: 13 May 2010, 11:04 PM

    Molts Ànims, Molta Sort, i a veure si podeu gaudir del bon temps, tan esperat aquests últims dies, i enfilar cap al Cim !!!!
    Bones Vibracions i molta energia positiva !!!
    Una abraçada.

    Comentario de Marc Terricabras Genís
    Fecha: 13 May 2010, 10:03 PM

    Albert això ja és tot un èxit és fantàstic, estàs preparat i et vull transmetre la meva força desde aquí Osona, estic segur que ho aconseguiràs. Ànims pensem amb tu, sort, seny i força.
    Marc Terri.

    Comentario de sara nadal
    Fecha: 13 May 2010, 9:05 PM

    Vamos!!! aquesta es la Bona!!!!
    Javi&Sara y los peques

    Comentario de Anna i Xavi
    Fecha: 13 May 2010, 7:49 PM

    Molt ben pensat!! així teniu menys estona per exposar-vos a mal temps en cas d’atac!!! Vinguen de tu segur que es la decisió mes intel·ligent i lógica.
    Vinga nanu que ja queda poquet!!! Esperem que hi hagi una bona finestra de bon temps i pugueu disfrutar de l’excursioneta.
    Ànims i molta sort!!!!!
    Pendents de tu a tope i animan-te des de Vic!!!!!!!

    Comentario de Eric i Miquel
    Fecha: 13 May 2010, 7:47 PM

    Hola Albert,
    Ànims, que segur que l’encerteu amb la “finestra de bon temps”, i arribareu abans que comenci a semblar la Rambla.
    Molta sort en aquest tram final, i a pel cim!!!
    Salut!!!

    Comentario de Fernando Bachiller
    Fecha: 13 May 2010, 7:33 PM

    animo albert

    A veces la paciencia de esperar el momento adecuado se convierte en una virtud difícil de administrar.

    Estaréis en el sitio adecuado en el momento adecuado y la cima será vuestra.

    un abrazo

    Comentario de andreu MATEU
    Fecha: 13 May 2010, 7:28 PM

    Albert… Ets un fenomano !!!!

    Comentario de Francesc Comellas
    Fecha: 13 May 2010, 7:08 PM

    Molt bé!!!!, feina feta, molta força i cap amunt.
    Salut